måndag, maj 23, 2011

Musik!

Jag ville dela med mig av min favoritmusik just nu! :)

Upptäckte nyligen Lonely Island, och jag fullkomligt älskar "Jack Sparrow" med Michael Bolton och "I just had sex" med Akon. Klicka på namnen för att komma till youtube-klippen, de måste ses! :D
Jag totaldiggar LMFAOs låt "Party Rock Anthem". Början av den här videon är så rolig, det är I am Legend stuk på det. ;)
De ser helt crazy ut, men de dansar galet bra! ;)

Philip lät mig höra en av hans favoritlåtar, Meatloaf - "Bat out of hell", och nu har den blivit min favorit också. Den är tio minuter lång, vilket är toppen! En del saker vill man ju aldrig ska ta slut! :)

När jag hörde den så tyckte jag att det påminde lite om Shatterproof. Shatterproof är ett svenskt band med min gode vän David som sjunger och spelar gitarr i det, och jag hörde hans band spela på Fasching nyligen och blev överförtjust! Jag måste fråga honom om Meatloaf är en av deras inspirationskällor..! Om ni vill höra deras demo-låtar så kan ni klicka här, så kommer ni till deras Myspace-sida. Men de låter bättre live. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar