torsdag, maj 05, 2011

Träffade Alex Schulman idag!! :D

Jag och mamma var på Stinsen för det var speciellt med massa erbjudanden i alla butiker, och man skulle få en goodiebag! Vi älskar goodiebags, så allt sånt går vi på. :)

Men höjdpunkten var att det visade sig att Alex Schulman var där och signerade böcker!! :D Jag har velat träffa honom länge, och nu när jag äntligen fick chansen så var jag helt starstruck och kunde knappt prata!! :O Men han var supersnäll och ställde frågor och vi pratade litegrann. :) Mamma fotade oss två, och så fotade han mig så han kunde lägga upp på sin blogg!! :D:D:D:D:D Jag länkar till den när han lagt upp det!

Jag sa också till honom och skämtade "om det blir som i Täby så kan jag stanna här med dig och göra dig sällskap"! Inget skämt egentligen, hade gärna gjort det om jag inte var så blyg. Det var så att när han var i Täby Centrum och signerade böcker så var det nästan ingen som kom, det blev så pinsamt för honom att sitta där helt själv. Uff..!

Sen när vi sagt hejdå och gått så tänkte jag "attans, jag som ville ge honom hans favoritgodis Refresher" för det hade jag planerat att göra när jag tänkt besöka honom i hans butik... Men så sprang jag till en kiosk där och köpte några stycken och gick tillbaka och gav honom. Han blev glad! :D Vi fick prata lite mer med honom och han åt en Refresher på en gång! :D

Ja, så det var toppen! Och massa snygga kläder har jag köpt också!! :D

1 kommentar:

  1. Så morsomt :-) Så morsomt at du ble starstrucked :-) Thi hi. Det hadde jeg ikke trodd om deg ;-)

    Si hei til kjæresten din :-) Klem klem

    SvaraRadera