onsdag, mars 09, 2011

Att ständigt gå runt med ett leende... :)

En tråkbild, jag är sååå trött!

I måndags fick jag träffa Philip igen! :D Vi satte oss på ett café (och låtsades att de tomma glasen hade varit våra) :P och pratade och pussades. :)
Sen åkte jag och tränade, ett pass med skivstång, mycket arm och benstyrka. Jag kände mig som Hulken efteråt, minus ilskan och det gröna. ;)
Och igår tisdag så tränade jag igen, denna gång coremusklerna på en balansbräda. Jösses vad jag flaxade och vacklade! Dålig koordination hade jag också. ;) Men jag kämpade på ändå, och några gånger till så kanske jag klarar det bättre.
Sedan kom Philip hem till mig och åt middag och fick träffa mina föräldrar och lillebror och hund! :D Alla gillade varandra, vilket jag också trodde men det var väldigt skönt att veta att det funkade. :)
Philip sov över också, och vi såg på Shakespeare in love och myste! :)
Men jag är ovan vid att sova med någon. Även om jag inte nödvändigtvist måste vrida och vända på mig hela natten så kunde jag inte ligga bekvämt nångång (kanske på grund av träningsvärken) och ligger stel och obekvämt och vill inte vända mig så att jag väcker honom! :/ Men bortsett från det så är det mysigt! :)

Åh! Jag fick en present av Philip som han köpte i Kina! En jättesnygg klocka med fjärilar på! :D Det är så underbart, för vi hade bara hunnit träffas två gånger innan han åkte, och ändå snappade han upp en del av min personlighet och vad jag gillar och köpte denna genomtänkta present! :D Tack igen! *puss*

Ikväll ska mamma bli inspelad för Trinny och Susanna programmet, och familj och vänner ska vara där och se hennes snygga transformation! :D Jag tycker ju redan att hon är snygg, men man tackar inte nej till en personlig styling från de två! :D Det ska bli kul!

1 kommentar:

  1. Vad gulligt av honom :D Fin present! Hoppas ni får kul under inspelningen, hon blir säkert supertjusig! :)

    SvaraRadera