tisdag, mars 29, 2011

Ute på en lillördag

Jag och Philip var ute och träffade hans kompisar Elin, Johan, Henrik, Andrea, Mikalea och Frida. Vi började på en liten pub där alla möttes upp, sen drog vi vidare till Broder Tuck, där jag fick gratis chips (undrar varför?) :P Vi hade vansinnigt trevligt. Sist drog några av oss till Anchor, en rockbar, där en av grabbarna beställde in två enorma ölrör. Fy fan! Och jag som hatar öl, men jag hjälpte till att dricka upp det! Urk. Så full har jag aldrig blivit förut!! Ärligt! Det var nästan inte ens roligt, trodde jag skulle kräkas, men lite frisk luft gjorde susen.
Vid hemgången hade vi den otroliga oturen att missa bussen med fem minuter, och vi fick vänta en timme på nästa! Usch.Mums (not!)Nooo! Den är slut! (men ingen fara, en till är på väg in!) ;)Tack för den här kvällen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar