tisdag, september 01, 2009

Första riktiga skoldagen på Universitetet!!

Idag var den första riktiga skoldagen på universitetet! En 45 minuters föreläsning i Spansk Litteratur och Kulturhistoria. Idag var det bara intro, då, men ändå. Läraren pratade enbart på spanska. Jag har en känsla av att resten också tänker göra det. Spännande!

Till nästa vecka ska jag läsa 150 sidor i en fackbok om spansk litteraturhistoria, på spanska. Jag menar, jag kan ju inte ens läsa facklitteratur på engelska, det är inte heller särskilt kul på svenska, med all krånglig byråkratisk text. Uff! Och jag har inte ens boken ännu! Har reserverat den på biblioteket. Vi får se hur det går.

Så här snygg var jag iallafall i skolan idag: :)

Dagens outfitVit blus (H&M), Denimleggings (Kappahl),
Grå, mönstrad klänning (Kappahl),
Vita ballerinaskor (Kappa), Turkost flätat läderarmband (Glitter),
Sjöhäst-halsband (Kappahl).

Jepp, lågbudget är min stil. :)

Dagens Trassel

Isn't he adorable? :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar