torsdag, september 24, 2009

Operation "Ändra vanor" - Dag 10

Hejsan! :)

När det gäller träning så har jag varit väldigt duktig och följt mina egna mål. Första veckan tränade jag tre morgonar, och samma sak den andra veckan. Egentligen ska jag träna fyra morgonar, men just de gångerna var det annat, så då gick det inte.

Men det är otroligt skönt att träna tidigt! Igår var jag extra taggad, tack vare låten "Hit the floor" med Big Ali och Dollarman. Med den på repeat vrålande den "I got the power!" "Move your body, Don't stop to move!" och jag traskade på, endorfinerna flödade och hela kroppen ryste av välbehag, och jag tog mig genom 3 kilometer på en halvtimme! :) Rekord än så länge, annars går jag mellan 2 och 2,5 km på 30 minuter.

En annan bra låt är "Jai Ho!" från filmen Slumdog Millionaire. Jag har inte sett filmen, men jag har lust. Låten är iallafall härlig.


När det gäller läxor... Nåja, I'm working on it! Har man tillgång till Internet är det svårt att koncentrera sig, ännu värre om jag har med min egen dator med alla bokmärken, spel och musik.

Idag ska jag jobba på Ica. Det var ett tag sen sist. Och på söndag också. På lördag måste jag skriva klart en recension på spanska, inlämning på måndag! Plus lite annat.. :/ Råplugg med andra ord, hela lördagen! Uff..

Ha det bra allihopa! :D Kramkram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar