söndag, september 06, 2009

Städa städa varje lördag!

Igår städade jag ur min stora flyttlåda med gamla anteckningsböcker och papper från skolan, och slängde 13,7 kg!! Herregud vad man sparar på sig!
Och jag har bara börjat... :/ Det finns massa saker jag kan göra mig av med! Jag skulle vilja ha så få saker att man lätt kan packa ihop det i inte alltför många lådor den dagen jag flyttar hemifrån.
Jag får sån ångest av att ha massa saker överallt. Men jag kan ju inte bara kasta bort det hursomhelst heller, jag måste kolla igenom allt så jag vet vad som försvinner!
Egentligen skulle jag vilja vara en munk, eller eremit, utan några som helst jordiska tillgångar utom det jag går och står i. Det hade varit skönt. Så nu försöker jag städa bort det mesta, åtminstone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar