torsdag, januari 20, 2011

Café Opera på en söndag! :D

I söndags var jag ute på Café Opera med Jonna. Jag läser Daniel Paris blogg, och han bjöd in sina läsare dit till fritt inträde och en välkomstdrink. Det och naturligtvis möjligheten att få hälsa på honom gjorde att jag verkligen ville dit!
Jag och Jonna hade bara planerat en myskväll, men jag skickade ett mejl till Daniel och undrade om vi fick vara med om inte listan redan var full. Nästan omedelbart fick vi svaret att vi var välkomna! :D Blev genast väldigt taggad och pigg, även om jag hade varit ute på fredagkvällen och röjt. Min outfit blev jeansklänning med röda strumpbyxor och en långärmad spetströja under. :D

Jag och snygga Jonna. Älskar hennes blus!! :D

Jag och Daniel Paris!! :D Han är så otroligt gullig och trevlig! :D

Dansade loss och hade jätteroligt! :D

Shake that booty, girl! ;D

Det blev bara tre päroncider totalt för oss två, och vi hade tänkt gå tidigt, men ingen började ju dansa innan klockan tolv, så vi var tvugna att stanna ett tag till, även om jag skulle börja skolan klockan åtta morgonen därpå! :P Vi dansade till typ 2, sen drog vi hemåt. Men inte visste jag att tunnelbanorna hade slutat gå då!! Och inte fanns det någon buss heller! Så vi var tvungna att promenera hela vägen från Kungsträdgården till Sveaplan! :P En buss körde faktiskt förbi oss, som vi missade. Vi blev ganska sura, men bestämde oss för att promenaden var bra för oss. :)

Och måndagmorgonen? Jag kom tjugo minuter försent, men det var inte så illa ändå tyckte jag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar