fredag, januari 21, 2011

Fröken Händig! ;)

Idag har jag monterat ihop två IKEA-byråer. :D Det var faktiskt riktigt roligt! Jag gjorde lite fel då och då, så då fick jag skruva upp och börja om, och använda tång för att dra upp träpluggarna. Sen gjorde jag ett JÄTTE-misstag som jag var orolig att jag inte kunde rätta till. Men jag lyckades med det också! :D Och så råkade jag banka sönder lite på kanten av en bräda, men det fixade jag med lite silvertejp. Jag är väldigt nöjd, och glad att kunna överraska mamma och pappa med att göra det helt själv och att de slapp! :D

Jag har också dammsugit hela huset. Lillebror städade båda toaletterna och lagade middag. Päronen ska ha fest här imorgon, så det måste vara tipp-topp! :)

Men nu är jag trött, så jag sitter här i min fåtölj och ska se på film. :) Och imorgon ska jag jobba 11-19.

Kram på er!
Jag och den lilla söta borren. :)

Före

Efter :)

Hamrar på träpluggar

Skruvar. Lånade pappas stora borr istället.

Färdig och stolt! :D

Maniac! :P

1 kommentar: