söndag, januari 30, 2011

Ur arkivet: Tis 1 juni 2004

Stephen King. Den första jag läste av honom var Jurtjyrkogården. En helt otrolig upplevelse! Ofattbart! När jag läst klart den sista raden, med vilt uppspärrade ögon och svagt öppen mun, slog jag långsamt igen boken, reste mig som en zombie, och gick närmast chockad till min bokhög, la ifrån mig boken och tog fram en annan, ”snäll bok”, med delfiner på framsidan, så att jag inte skulle få mardrömmar inatt. Det stod helt still i mitt huvud efter det gastkramande skräckkapitlet. Det var helt enkelt en SUPERCOOL bok, riktigt häftig!


***

Ja, det var en riktigt ruskig bok. :) Har läst den några gånger till sen dess och sett
filmen. Kanske dags att läsa den igen? Men usch, den är så vansinnigt läskig och hemsk! Nä, jag väntar nog ett tag till... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar