måndag, januari 31, 2011

Ur arkivet: Ons 2 juni 2004

*skratt* Älskar mitt sätt att skriva så inlevelsefullt! :D Läs detta stycke om när jag cyklade och krockade med en fluga. :)

Sen cyklar jag hem.
Precis när jag kommit uppför backen och kör ner i full fart, kommer en ENORM SVART ÄCKLIG FLUGA farande mot mig! Reagerade blixtsnabbt, blundade, vände bort huvudet, sträckte ut handen för att vifta bort flugan, men sekunden efter var det hela över. När jag öppnar ögonen ser jag att styret har vridits utåt mot vägen, och jag ser en stor vit lastbil komma körande (visserligen minst 20 meter bort, så jag var utom fara). Jag hann inte svänga in utan körde rätt ut på gatan. Snabbt hoppar jag av cykeln och lyfter upp den på trottoaren idag.
Därmed var dagens actionfilm över. *skratt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar