söndag, januari 23, 2011

Den här bloggen


Jag har roliga planer för den här bloggen! Nu när jag är på gång igen och skriver (men jag kanske tröttnar snart, vem vet?) så har jag några idéer som inspirerat mig från alla andra bloggar jag läser.
Jag har lust att lägga upp "walking down the memorylane" historier, som jag grävt fram ur mina gamla dagböcker och minnen, ackompanjerat med nostalgibilder, och så har jag lust att ha en bloggtävling! Vad tycker ni om det? ;)
Och så skulle jag vilja visa mina alster som jag gjort och kanske få dem sålt..? Och förut en stund hade jag dagens outfit, men det var inte så roligt eftersom jag inte klär mig så himla stylish, och jag har ofta samma kläder flera dagar i rad. Men jag kan ju visa upp vissa outfits... :)
Jag ska inte binda upp mig på något tema eller vissa återkommande faktorer, det blir så svårt att fortskrida... Men det jag har lärt mig är att man alltid ska ha en bild på bloggen, och att man ska skriva kortfattat. Det sistnämnda kan bli lite svårt, eftersom jag är så omständlig, men jag ska försöka.

So keep reading! ;) Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar