torsdag, februari 03, 2011

Depend

Jag köpte även en del nagelprodukter från Depend idag på Café Opera. Jag var sugen på några nya spralliga färger, så jag köpte grönt, blått och korallorange, och ett baslack och en nagellackremover som är en svamp i en burk med ett hål, och så sticker man ner fingret i hålet och gnuggar bort nagellacket. Smidigt! :D
Mamma köpte massa flera saker, bland annat ett ursnyggt mullvadsfärgat lack, som vi båda först trodde inte skulle funka alls men som visade sig vara jättefint!
Vi fick båda en manikyr och så piffade de upp oss med lösögonfransar! :D Synd att jag inte var bjuden till Finest Awards på kvällen, då hade jag nästan varit färdigstylad! Men det kanske blir nästa år.. ;)



Gå in på Depends hemsida och/eller gilla dem på facebook!

:D Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar