onsdag, februari 16, 2011

Resereporter? :)

Jag tävlar för resebyrån Solresor om att få bli resereporter, det skulle vara jättekul och passa mig perfekt, eller vad tycker ni, ni som läste om min tid i Nicaragua? ;)

Åh, mitt drömresemål..?! Jag älskar ju Röda Havet, och Egypten ligger nära och är inte så dyrt. Men mina största drömresemål är Nya Zeeland, där allt finns utom farliga djur (som istället finns i Australien). ;) Då skulle jag vilja prova allt, bungyjump, rafting, skidåkning, surfing, dykning, och jag vet inte vad! Naturen ska ju vara fantastisk där! :D

Kram på er!





4 kommentarer:

  1. Vad roligt det skulle vara, dina resedagböcker från Nicaragua var ju helt fantastiska. Det kändes som om vi var med dig nästan hela tiden :-)
    Lycka till med utmaningen denna gång<3

    Kicki i spånga

    SvaraRadera
  2. Såklart att Lotte ska rapportera äventyr och lättja från fjärran länder :)
    // Charlotte i Skälby

    SvaraRadera
  3. Vad är rafting? :) / Axel!

    SvaraRadera
  4. Det är när man sitter i en gummibåt och åker nerför strida floder! :D Nästan som på Liseberg och åkattraktionen Colorado, kommer du ihåg? :)

    SvaraRadera