torsdag, februari 10, 2011

TÄVLING! Vinn körsbärsörhängen!

Nu ni! ;) Jag tänkte lotta ut dessa körsbärsörhängen som jag har gjort själv till en av er läsare! :D

Reglerna är mycket enkla! Det enda ni behöver göra är att skriva en kommentar till detta inlägg och besvara frågan "Om du kunde reinkarneras till ett djur i ditt nästa liv, vilket djur skulle du välja då?" Det finns inget facit, jag är bara nyfiken, och vinnaren blir utlottad.

Glöm inte att skriva din mejladress också så att jag kan kontakta vinnaren! :)

Nästa söndag den 20 februari så avslöjar jag vem vinnaren är! :)

10 kommentarer:

  1. Jag har sen jag varit liten önskat att jag var en örn, sedan har jag velat bli katt.
    Sen vi fick hund har jag tänkt på det med, men faktum är att det jag allrahelst vill bli är ett vattendjur, men vilket????
    En valhaj får det bli :-)

    Hälsningar Kicki i spånga

    SvaraRadera
  2. Hej! din mamma tipsade om din tävling på min blogg:)
    Jag skulle vilja födas som en älskad innekatt..äta när jag är hungrig, mysa och kela när jag vill, ligga i solen i fönsterkarmen och njuta och sova mest hela dagen:)
    Hälsningar Nina

    SvaraRadera
  3. En elefant för jag är stor som en och seg,klumpig och långsam. ;-) och alldeles förtjust i öronhängerna...

    SvaraRadera
  4. Hej där.
    Jag har alltid velat återfödas som en fågel. Friheten.
    Men just nu säger jag nog björn. Då sover jag under hela denna hemska årstid. Och sen smaskar jag blåbär när jag vaknar. ;)

    SvaraRadera
  5. Hej Lotte!
    Jag vill bli en delfin för de är så vackra, kloka & skyddar människor från hajar. Dessutom älskar jag att simma, precis som en delfin. Och fiskt är gott.

    kram från Maja Pålsson, 7 1/2 år.

    SvaraRadera
  6. Hej Lotte :)

    Jag skulle vilja bli en hund eftersom jag är en riktig sällskaps-människa :D

    Kram Emelie

    SvaraRadera
  7. Jag skulle vilja bli en örn eller bara en fågel dom är fria och kan flyga vart dom vill och på vintern så flyger dom till ett mycket varmare land än vårt kalla (rättare sagt -30 grader kallare)sverige! Så absolut en fågel!!!

    //Nivine

    SvaraRadera
  8. Hej...
    Kan tänka mej att återfödas till en fjäril. Tycker fjärilar är såå fina! Sen är man ju lite nyfiken av sig så tänk då att kunna sitta o lyssna på allt! Sen är de ju bara framme när det är varmt o skönt...

    SvaraRadera
  9. Hei Lotte! Jeg skal bli delfin i mitt neste liv; for de får være i vannet hele dagen, leke hele tiden og lage gøye lyder! Dessuten er de visst verdens nest smarteste dyr (red. anm. "om man skal stole på haikerens guide til galaksen") og kan visst fly sin vei hvis jorden blir sprengt :D Kram ifra Johanna!

    SvaraRadera
  10. Hur fina som helst! Vill vinna till min fru :)

    Jag skulle vilja återfödas som en stork!

    /hej från Jesper

    SvaraRadera