torsdag, februari 17, 2011

LG tvättmaskin

Älskar tävlingar, men allra mest älskar jag att vinna! Nu försökte jag igen. En tvättmaskin från LG vore väl inte så dumt? :) Stor är den också!
"Men är du säker på att jag får plats i den?"
"Jaja, in med dig nu!"

Vinner gör den som har flest kommentarer till sitt blogginlägg, så kom igen nu människor, visa att ni läser mig, skriv ett enkelt "Hej" eller "Jag tycker om dig" eller något sådant, och kanske önska mig lycka till i tävlingen? :)

Kram på er!

(fotografierna är taget med min mobil i dåligt ljus, så sorry för det. Men jag lyckades föra över bilderna via bluetooth iallafall!) :D

28 kommentarer:

  1. Heja Heja Heja!
    //fru Pålsson

    SvaraRadera
  2. Heja Lotte
    Kicki i Spånga

    SvaraRadera
  3. Heja heja :-) kram från mikaela, felicia och alexander

    SvaraRadera
  4. Kommer med det skitiga dykunderstället när du vunnit maskinen ;) Gooooood luck // Dennis

    SvaraRadera
  5. Hoppas du vinner, den skulle passa perfekt på ditt rum ;) /Kram

    SvaraRadera
  6. Heja Lotte
    Lycka till

    Kraaam

    SvaraRadera
  7. Heja Heja Lotte klart att du ska vinna en Tvättmaskin så du kan hjälpa Mamma att tvätta ;o) Puss och kram hela dán <3

    SvaraRadera
  8. Hoppas du vinner!! Kram!

    SvaraRadera
  9. Ja vad kul ,men hjälpa din mamma vet jag inte ;-)

    SvaraRadera
  10. Jag hejar också på dig :-)
    Fin blogg du har<3

    SvaraRadera
  11. Guud va spännande =))

    SvaraRadera
  12. Lykke til :-) Du er fantastisk :-) Klem fra Fjellhamar

    SvaraRadera
  13. En sån fin maskin, men var kommer du ha plats?
    <3

    SvaraRadera
  14. Granna grannen säger: lycka till <3

    SvaraRadera
  15. Hoppas du vinner.
    Mia

    SvaraRadera
  16. En slik fin maskin vill jeg og vinne ;-)

    SvaraRadera
  17. Heja heja friskt humör det är Lotte som ska vinna Tvättmaskin som sig bör ;o)))

    SvaraRadera
  18. Jag hoppas att du vinner den fina tvättmaskinen Lotte....

    SvaraRadera
  19. kamilladahlqvist@yahoo.se4 september 2011 kl. 22:02

    LG tvättar allt

    SvaraRadera