söndag, februari 13, 2011

Möte med mitt fjortis-jag!

Åh herreguud! Rensade bland mina bokmärken och hittade detta: http://hem.passagen.se/anka_/
En gammal hemsida som jag gjort. Tydligen var jag 13 år då. De flesta av bilderna jag lagt upp där är trasiga, så det är en dyster och ful sida som skräpar ner internet.
Jag måste ta reda på hur jag tar bort den!



*skratt* Här är en klockren kommentar i den gästboken, en kommentar som förmodligen gjorde mig ledsen då men som jag idag håller med om:

Namn: Schtebsurdum
Hittade hit genom: hittade bara
Datum: Torsdag den 17 oktober 2002 21.17
Meddelande:
Ghahahahaa... snyggt jobbat.. eller så att du förstår: ZnyGt JåBat BiAtcH! hoho.. nä allvarligt, detta var ibland det mest patetiska jag någonsin skådat sen lunarstorm.. Det är sånt här som förstör internet. men du gör som du vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar