torsdag, februari 03, 2011

Gyllene skor

Jag har varit ute och joggat/promenerat i 40 minuter! :D Kände mig taggad av solljuset, och för att när jag sprang till bussen så kändes det som om jag var med i Baywatch, så jag ville ha den känslan igen fast utan den tunga ryggsäcken. Nåja, det blev ingen Baywatch-feeling hela tiden, speciellt inte i motvind, när det kändes som om jag sprang in i en vägg! Och solen gick i moln några gånger, och de halvt smälta isvattenpölarna täckte större delen av gångvägen och längs sidorna var det massa hundbajs. Ärligt talat, plocka upp skiten efter din hund, för bövelen! Det är så vidrigt!

Nåja, jag är glad att jag gjorde det, och nu sitter jag här och njuter av endorfinerna och det sista solljuset. :)

Så här ser det ut när man bara har en lösögonfrans på sig. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar