måndag, februari 07, 2011

Jippie!!!!!!! :D

Jag hade ju anmält mig till Kom-igång projektet som Träningshallen Frescati håller för sina otränade studenter.
Imorse ringde telefonen, men jag sov så sen när jag lyssnade på meddelandet fick jag höra att jag blivit antagen till träningsprogrammet! :D
Såhär glad blev jag när jag fick höra det! :D
Jippie! :D Det här var verkligen precis vad jag behövde just nu! Nu är hela våren fullspäckad med träning och föreläsningar om kost och stress och det kommer att bli så kul att börja träna, men jobbigt också eftersom konditionen ligger på noll just nu. I tolv veckor håller det på, så jag kommer verkligen att bli som en ny människa i maj, lagom till bikinisäsongen! ;D

Taggad!!

Ni kanske undrar varför jag inte tränar själv annars, eftersom jag verkar så taggad nu. Det är för att jag inte är tillräckligt motiverad eller disciplinerad nog att ta mig i kragen och träna själv, för det är ju så jobbigt! Jag hittar på en massa ursäkter till att göra allt annat än träna. Men nu, när jag är med i ett organiserat program, med personlig tränare, då är det en helt annan sak. Det känns som om jag vunnit högsta vinsten och få vara med i typ Biggest Loser. Det är någon som säger till mig att träna, att kämpa på, jag har ett spikat program att följa, nu bara måste jag ta mig tid till det, det finns inga ursäkter längre. Förhoppningsvis lär jag mig att gilla träna efter det här, så att jag kan fortsätta på egen hand sen, vi får väl se. :)

Kram på er! :D

1 kommentar:

  1. Vad kul att du kommit med i programmet, nästan så jag blir lite avis ;-)
    Nej då jag unnar dig det :-)
    Kanske så att jag blir lite taggad själv..
    Lycka till<3

    Kicki i spånga

    SvaraRadera