onsdag, februari 16, 2011

Ur funktion

I förmiddags plingade det på dörren, och där stod en tjej med ett stort brunt paket. "Jippiiii!!" tjöt jag, Trassel skällde, jag signerade och öppnade paketet. Min Macbook Air hade redan kommit!! Yey!! Rusade upp till mammas säng med lillebror och så öppnade vi den tillsammans. Den är så makalöst liten, tunn och lätt! :D

Sen hör vi hur en hund skäller utifrån. "Var är Trassel?" undrar mamma. "Åh Herreguuud!" tjuter jag, rusar ner och där utanför ytterdörren sitter han. Hjälp, jag glömde honom ute, jag hade bara ögon för mitt paket!! :P

Tur att han gillar snö iallafall...

Laddade upp datorn och försökte få igång den, men den tjatade på att jag skulle koppla in en mus och ett tangentbord. Varför det?? Provade att starta om flera gånger, men den sa bara samma sak, och tillslut ringde jag support. Efter många knapptryckningar så får vi ändå inte igång den, förmodligen för att tangentbordet på något sätt var helt urkopplat.. :(
Så nä, den funkar inte och måste lämnas tillbaka. Irriterande och trist, och faktiskt andra gången det händer!! När mamma köpte sin Macbook Pro så fungerade inte trackpaden.!
Får lite kompensation, så det är okej, men är otålig på att få min nya! Den beräknas komma på måndag.. :(

Nåja. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar