tisdag, mars 31, 2009

Biljard, Brownie och Merengue

Godmorgon Sverige och Norge! Godnatt Nicaragua!

I söndags klädde vi upp oss och gick på Mediterranian, en trevlig restaurang med god mat. Det var jag, Johanna, Anne, Anita, Hilde och Jörgen. Supertrevligt.

Sen gick vi på gratisbio. Det visades "La Zona". Vi missade de första tjugo minuterna, men jag förstod lite iallafall. Ganska fruktansvärd film, slutade sorgligt med ett mord på en oskyldig pojke.

Därefter åkte vi till Bigfoot, tog en drink och spelade biljard. Det var kul.Jag var på det vinnande laget, båda omgångarna. :D Jag lyckades få ner några bollar också, varje gång firat med ett jubel från min sida. :P

Idag, måndag. Dubbeltimme med Sobeyda. Var lite cranky pga ryggen, så jag var ganska frånvarande. Efter lunch badade vi. Det var en behaglig dag, mycket moln och inte så varmt. :) Fast jag lyckades bli röd på armarna ändå. :/

På eftermiddagen gick vi och fikade brownie. Gott och trevligt.

Efter det hade jag salsalektion. Fast idag lärde vi oss merengue. Roligt i solo, supersvårt i par.

Imorgon ska vi stanna kvar på stranden och sova över. Mysigt. :D

Kramkram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar