tisdag, mars 24, 2009

Kortis...!-

Hejsan!

Har inte skrivit på ett tag. Men jag har småantecknat vad som skett de senaste dagarna mellan torsdag och måndag. Så jag ska skriva om det, nångång.

Jag har en lång skoldag imorgon. Men får kanske tid att sola lite. :D Solade idag och tror faktiskt jag blir brunare. :)

Åt middag ute ikväll med Johanna och Jörgen. Fisk. Trevligt och gott. Det var länge sen jag åt ute, har lagat mat hemma den senaste tiden.

Jag försökte gå till postkontoret idag och köpa vykort och frimärken, men det var stängt! (Kvart över 16 var jag där). Jag ska prova igen imorgon, fast då slutar jag iofs kl 17 och är hemma 18. Nä, då får det bli på onsdag. Jag lovar att jag SKA skriva och skicka vykort till vissa släktingar och vänner! Har bara inte haft tid. Nu har jag åtminstone en radda saker att skriva hem om. :)

Men nu är jag trött, måste sova!

Kram kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar