måndag, mars 02, 2009

Måndagmorgon

Godmorgon!

Har precis haft en lektion, LA på Protocolo. Har håltimme, och sitter här och ska göra läxor innan jag åker till stranden, men eftersom jag har Internet så ville jag bara skriva lite här först. :) Mamma ringde mig också! :D

Igårkväll var det gratisbio på Olla Quemada. Vi såg på Maria full of Grace. Underbar film, stark, svår, långsam men ändå mäktig. Handlar om en 17-årig tjej som blir gravid, förlorar sitt jobb men hittar jobb som mullvad, att smuggla knark till USA genom att svälja kapslar. Jag rekommenderar den starkt! :)

Min favoritlåt just nu: Ironic av Alanis Morissette.

Nu ska jag plugga!

1 kommentar:

  1. Nu är det natte här, jag ska strax gå och sova. Fick sprutor i dag och har faktisk varit smärtfri helt till nu, känner av det lite, men hinner nog somna innan det blir illa igen:-D
    I morgon ska jag på käkmassage, det ska bli jätteskönt, det var så läge sedan sist. På torsdag är det Leif igen och denna gång hänger mormor med upp som sällskap.Som du förstår är det mycket denna vecka, men nästa är lugnare då är det "bara" rakfisk på lördagen med Psson Fahmys och Matte o Kickan Birkestad. Tänkte bjuda Nils föräldrar oxå, men vi blir nog många endå, eller hur;-)
    Hoppas du får en skön avslut på din dag och att huvudvärken släpper. Hur gick det förresten med massagen??
    Bamsekramar mamma

    SvaraRadera