fredag, mars 13, 2009

Jeg skriver på norsk! :P

Hej hå!

Igår var jag på San Cristobal hotellet, som har pool. Eftersom jag bara hade en lektion på stranden, dit jag ju inte kunde åka pga ryggen, så spenderade jag dagen där istället. :D Johanna, Anne, Anita och Lene var med också. :D

Vi åt brunch, sen solade och badade vi. :) Kempedeiligt! Just det, jeg kanske skal byne å skrive på norsk også, fordi jeg snakker veldi mye norsk. :D Men det blir nok mange stavfeil... Menmen! La mig pröve.

Vi fant en öyestikker (trollslända) i vannet, så jeg la den opp på lann, och Johanna prövde å redde den. Den så veldigt ynklig ut, men etter et tag så bynte vingerne å törke, å da ble det bedre. (Hvordan skriver man börja? begynner, ja, men jeg har hört byne. har jeg hört feil?)

Javel. Jeg och Lene stanset ende til klokka 5, da solen forsvant, di andre dro hjem litt tidligere.

På kvellen lagde vi mat, Johanna gjorde wok och jeg hackade grönnsakerne. Det ble veldig godt! :D Seinere dro vi ut för å spille biljard, men di var opptatte, så vi dro til en bar istedet. Jeg hade ikke tenkt dricke noe alkoholhaltigt, men jeg endret meg når jeg så drinkmenyen (masse forskellige!). Jeg prövde en "Huracan", som var kempe orange og smakte ikke så godt.. Javel. Neste gang köper jeg en Malibu, Anita drack den å den var kjempegod! Men etter et tag utbrast jeg "Nei Faderullan! Jeg får ju ikke drikke når jeg tar sterke verktabletter!". Men et glas var allright sa di andre, og jeg hade allerede drukket halve. Men det var så göy at jeg brukte ordet Faderullan. :P

Deretter dro vi hjem.

Å så skole. Ikke noe göy å fortelle dere om. :P Jeg skjönner allt på grammatiken så jeg hörer ikke på! :P Spiller Snake påmobilen istedet...

Å så åt jeg og Kajsa lunsj, på markedet. Det var et sted dit jeg aldri hade tört å spise sjöl, men hu sa at det var god mat der, så javel. Men köttet var kjempeseigt! Hrm.. Det var litt skolmatskänsla, man fikk velge vad man ville ha, ris eller bönner å sånn, och så opp på tallerken og byne å spise ved plastbordet på plaststolerne. Jeg skemtet litt og sa att her er det vel ikke noen "cuenta". Nei, pengerne går rett ner i lommen på dem.

Well... Fick gjort litt erenden. Besökte legen som sa at jeg var helt frisk, och det betalte jeg 400 cordobas for å vite! :P Det kommer nok igen på forsikringen...

Nå skal jeg pakke litt, fordi imorgen drar vi till kaffeplantasjen i Matagalpa over helgen. :D Det ska bli göy! :D Jeg skriver igen på söndag kveld eller mandag. :)

Vad syns dere om min stavning da? :P

Kos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar