tisdag, mars 10, 2009

Yo quedé moribundo y lleno de dolor...

(= Jag är döende och full av smärta...)
Nej! Det är inte så illa. Men det är bara så att den raden kommer från en låt av Juanes, "Camisa Negra", och jag gillar att sjunga just den raden. Och den innehöll ordet dolor, som har präglat mina senast blogginlägg...

Nä, jag börjar faktiskt bli bättre nu. Jag var i skolan idag, men bara på Casa Protocolo. Två lektioner, Latinamerikastudier (tråkigt, hade svårt att koncentrera mig, kanske delvis pga ryggen) och Grammatik, som jag hängde med lite bättre på eftersom jag just tagit min medicin.

Sen åt jag lunch med Kajsa. :) Trevligt.

Sedan hem. Försökte göra läxor, men somnade.

Sedan skypade jag lite med mamma.

Nu ska jag leka lite med valpen. :D
Åh, han är så söt! Den heter Lassie, och är nästan blind, så han stöter emot väggar hela tiden och vinglar omkring. Men han hör, så vi kan ropa på honom, rulla boll och stampa med fötterna. Supersöt!

Hrm, nu måste jag snart göra något vettigt. Läxor t.ex. Sen när vattnet kommit tillbaka så ska jag duscha. Det blir hemmakväll igen. Och imorgon har jag bara en lektion, och den är på stranden, dit jag inte kan åka, så då blir jag ledig. Ska åka till San Cristobal hotellet och mysa, sola, bada och göra läxor. Gleder meg! :D

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar