fredag, april 03, 2009

Andra april

Idag var sista skoldagen innan påsklovet!! :D Vi bytte fredagens lektion till tisdagen så att vi fick vara lediga. :D

Ja, så vi har haft skola, två timmar grammatik och fyra timmar spanska. Den andra timmen hade vi på ett café, så vi fikade brownie över skolböckerna. Mysigt. :)

Sen fick jag gjort lite ärenden, tog ut pengar på banken, skrev ut examensuppgiften, köpte schampoo. Ikväll måste jag packa, för imorgon åker jag till Corn Island! :D:D:D Jösses, vad tiden har gått fort!! :D

Kanske skriver mer ikväll. Annars så hörs vi inte på ett tag, för jag tar förmodligen inte med mig datorn till Corn Island. Men det finns ju internetcafé... :)

Kram!!

1 kommentar:

  1. Vad skönt för dig att få åka ivig till ett paradis"sarkastiskt tonläge" Hmm nej jag skämtar såklart du förtjänar det du som haft så himla mycket ont efter ditt ryggskott...
    Men du är ju oxå nu i ett paradis jämfört med här hemma som man inte vet om man ska ta mössa o kängor eller tunnare jacka o jumpadojjor;-)
    Kollade på banken och det du tog ut blev 5300kr så kan du ju räkna ut resten.
    Pass godt på deg selv jenta mi:-D
    Kraaam mamma

    SvaraRadera