lördag, april 25, 2009

Vad jag vill göra när jag kommer hem:

  • Först och främst sova bort min jetlag.
  • Fira mammas födelsedag.
  • Fira Norges nationaldag med bunad och sockervadd.
  • Spela Guitar Hero med Axel.
  • Börja läsa "Det magiska landet Deverry" igen, en fantasybokserie av Katharine Kerr på 16 böcker.
  • Spela kort med mormor.
  • Träffa Alexandra. :)
  • Träffa Caroline. :)
  • Börja jobba på Ica och tjäna ihop pengar till backpacker-tur till Norge.
  • Söka annat jobb.
  • Cykla.
  • Träffa Engla och Martin.
  • Fira min 20-års dag (med buller och bång eller stillsamt?).
  • Planera inför Rom-resan med familjen, friska upp minnet så att jag kan vara guide. :)
  • Lära Axel preteritum och imperfekt i spanska.
  • Se på Scrubs! (Axel, kan inte du streama hem ett gäng program, eller säsonger?) :)
  • Se på Rat Race med Axel!
  • Se på En liftares guide till galaxen (alternativt läsa boken igen.)
  • Krama min familj ofta! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar