tisdag, april 14, 2009

Massage och salsa

Idag gick jag och några tjejer på massage. Äntligen! Jag tog en halvtimme (hann inte med mer, skulle på salsa). Men den halvtimmen kändes som en timme! Superskönt! Bara ryggen, och speciellt korsryggen.Jag förklarade att jag hade ont där, så hon sysslade med någon brinnande träbit som skulle ta bort smärtan. "Nu blir det varmt!" sa hon, och jag var oroli att hon skulle bränna mig, men det var bara skönt. :)

Och på salsan så dansade vi det plus en massa andra stilar, bland annat cha cha. Gud så svårt och jobbigt det var då! Det där cha-cha-cha-steget som man klämmer in hela tiden var utmattande! Men så tenderar jag att dansa på tå också. När jag använde hälarna ocks blev det inte lika jobbigt. :)

Jag ska skriva om Corn Island, när jag har tid. Men nu blir det en himla massa läxor så här innan examen, så vi får se... Men förmodligen kommer jag skriva blogginlägg hellre än att plugga... Javel...

Kram allihopa! :D

1 kommentar:

  1. Hei
    Takk for mange fine lesestunder. Du skriver rasende godt. Bestefar koser seg også med det du skriver, og når du skrev om hvor fint det var å fly i et lite fly var han helt i hundre, det var jo som om han skulle ha vært med på flyet selv. Glad du fant ut hvor herlig det er med en massasje. Det hjelper godt når man blir stiv og støl av ett eller annet. Hilsen Helle

    SvaraRadera