fredag, maj 08, 2009

Angáende svininfluensan...



Ja, jag är försiktig... Eller ja, jag gör det jag alltid brukar göra. Tvättar händerna, sköljer grönsaker, ja... Pá flyget hade jag en sán där andningsmask, och det ska jag ha pá flyget hem ocksá. Annars är det ganska överdrivet i media hur allvarligt detta är. De ville skrämma upp folket sá att de faktiskt var försiktiga, hade de sagt som det var hade ingen brytt sig - och DÁ hade det blivit allvarligt...

Men jag kanske inte ska uttala mig, jag är inte sá insatt i ämnet... Jag vet bara det Johanna och Israel berättade för mig, och de ákte till Mexico idag. Ja, det ska vara försiktiga, men de är inte sá oroliga. Inte jag heller...

Egentligen skrev jag detta inlägg bara för att fá dela med mig av den roliga bilden... :)

Kram!! (host host) :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar