onsdag, maj 20, 2009

Mina sommarplaner :)

Imorgon är sista dagen för att skriva klart examensoppgave, sen måste jag skicka in den! Uff... Men den blir klar. Jag kanske inte är så värst nöjd med den, men så länge jag blir godkänd är jag nöjd. Har för mig att det ändå var ganska svårt att få underkänt... Faktiskt. Det skulle väl vara om man skickar in ett tomt dokument. :P

På fredag åker jag till Norge en liten sväng. Roadtrip med bestefar och Rosalia från Guatemala till Vestlandet. Det blir nog mysigt. Det ska bli kul att prata spanska igen. :D Hemma igen på onsdag.

Sen måste jag ringa Ica och säga att jag kan jobba igen.

Så det är väl min sommarplan, jobba på Ica. Familjen åker till Rom i augusti, så det måste jag planera och plugga inför så att jag kan vara guide. Och så har jag lust med en tur till Norge och träffa mina nya veninner. :)

Vi får se hur det blir med hösten. Har sökt in på psykologprogrammet på Stockholms universitet, vi får se om jag kommer in. Sökte även på spanskakurs.
Jag uppdaterar om det när jag får besked. :)

Kramkram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar