söndag, maj 03, 2009

Mera guate dag 1

Spindelstatus: Fortfarande i fönsterkarmen.

Spindelstatus liten: Orörlig.

Skorpionstatus: Borta! Förhoppningsvis nere i hallen och inte här på övervåningen. Men jag får nog låta bli att gå runt barfota här...

Andra kryp status: Det finns en del små skalbaggar. Det är väl okej. Mycket bättre än kackerlackor iallafall! :)

Jag har inventerat bland mina kläder. Ungefär hälften, kanske lite mer, skulle jag kunna skicka hem. Hoppas hoppas Rosalia har möjlighet att ta med sig det för mig till Norge! Imorgon ska jag fråga henne.. Min tanke är att hon reser lätt och bara har en resväska, och om jag köper en till så är det okej eftersom det ingår två väskor per person. Sen är det bara det om hon har lust... Och när det väl är i Norge så kan nog bestefar ta hand om väskan (snälla!). :)

Jag fick skypat lite med bestefar nu. Han trodde nog Rosalia kunde göra det. Jag ska prata med henne imorgon.

Nu ska jag sova! Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar