söndag, februari 08, 2009

:)

Hejhej! Ny dag! Här är klockan 14.30, och hos er 21.39. Jag har precis haft videosamtal med familjen, så det är toppen. :D

Vaknade vid tiotiden (NicaTid) idag och har packat upp fint äpå rummet. Smörjt in med solkräm och ätit frukost (soppa som inte blev kokad länge nog och knäckebröd). Sen gick vi ut, jag och Johanna (rumskompisen), och jag tog ut pengar och så handlade vi. Jag köpte handduk, schampoo, balsam, bröd, paprika, vatten, och tillsammans köpte vi smör, ost och olja. Sen tillbaka till Colibri, packa upp, och så lyckades jag få till internet! :D Så nu uppdaterar jag bloggen, och om en halvtimme är det möte på Iguana.

Kram!! :)

2 kommentarer:

  1. Hei hei. Det er kjempemorsomt å lese om turen din. Jeg skal følge med. Kos deg i varmen, for her er -10 grader og vi har nå minst 80 cm med snø i hagen! Wilma drukner i sneen når hun skal ut å tisse, så jeg var ute å måtte måke tisseplass for henne! Ellers gikk Sven å la seg med spenning, han har bursdag i morgen, så her blir det pølse og hamburgerfest i morgen. Det blir kun med familie og faddere. Sven ønsker seg disco fest med hele klassen, så det får vi ta etter vinterferien som er i neste uke. Kos deg masse masse masse. Klem til deg fra Janicke. :-) PS. Jeg måtte gå noen runder for å finne ut hva HSM3 var, har jeg blitt gammel eller?

    SvaraRadera
  2. Ikke gammel Janicke, "bare" guttemamma. Ingen gutt ville bli cauth dead watching HSM3:-)

    SvaraRadera