torsdag, februari 05, 2009

Min flygrutt...


Jag har räknat lite på resetiderna, och först trodde jag att det "bara" skulle vara 14 timmar till Nicaragua, men då hade jag inte räknat med tidsskillnaderna. Så min flygrutt, exakt (och bara i svensk tid);

06.20: Lyfter från Stockholm
07.35: Landar i Danmark
- 3 timmar och 30 minuter i Danmark -
11.05: Lyfter från Danmark
21.30: Landar i Atlanta
- 2 timmar och 15 minuter i Atlanta -
23.45: Lyfter från Atlanta
02.35: Landar i Managua, Nicaragua

Så, jag kommer att vara på resande fot i 22 timmar och 15 minuter. Sen är det ju förståss 2 timmars busstur från Managua till Leon. så 24 timmar och 15 minuter. (Herregud!!)

Jag tror jag packar min kudde och sovmask i handbagaget... :P

Men hem från Guatemala är det bara 15 timmar. Då flyger jag bara till Atlanta och sedan direkt hem till Stockholm. Bättre. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar