onsdag, februari 18, 2009

Smoothie Coco Loco med cocos, papaya och ananas

Hola.

Idag har jag haft grammatik. hämtat ut pengar på banken (och betalat tillbaka skulder), lämnat kläder på tvätt, hämtat kläder från tvätt, gjort lite läxor, druckit Smoothie, skrivit upp mig på salsalektioner för en månad, sett en fin salsakläning som jag kanske ska köpa om jag går ner i vikt, suttit i hängmattan och surfat på nätet.

Är trött nu, men ska ut på Mojitokväll med kompisarna. :) Sen ska jag sova. Kram!

1 kommentar:

  1. Mmm mojitos, jättegott:-) Hoppas du inte har huvudvärk i dag då?
    Min förkylning är precis som igår, snorigt, men av nån underlig anledning mår jag bättre endå.
    I dag lyser solen, men det är -5 ute så jag försöker nog hålla mig inne så jag blir frisk.

    En liten fågel hoppar på taket utanför fönstret, jag får lite vårkänslor:-D
    Oj fick precis ett sms från Axel MVG på engelskaprovet, han är duktig...

    Mormor ringde och berättade att hon skulle slippa antibiotikan om tio dagar, jätteskönt. Kurt hadde frågat om det inte fanns nåt svenskt ord för hennes åkomma och då sa doktorn "benröta" vilken tur att vi inte visste det från början. Det låter så himla läskigt tycker jag.
    Nu ska jag ordna lite grejer, och kanske åka o sola, får se;-)
    Kram mamma

    SvaraRadera