söndag, februari 08, 2009

I am in heaven!! :D

Just nu sitter jag på planet mellan Atlanta och Nicaragua. Det är ett fantastiskt litet plan, och jag hade världens tur för en gångs skull. Jag fick tre säten för mig själv!! :D Så jag kan breda ut mig och sova om jag vill. Men vet inte om jag vill sova, för jag har en egen TV! :D:D:D:D Och gissa vad man kan göra på den? Se på tv-program, lyssna på musik, spela spel (som t.ex Bejeweled) och se på olika filmer. Det finns massa att välja mellan, bland annat "The life of bees" som jag vill se. Men - och detta är bäst av allt - jag kan se på High School Musical 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D Innan vi lyfte satte jag igång den, och nu pausar jag medan jag skriver detta. Helt underbart!! I am in heaven, bokstavligen och bildligt! Så nu ska jag ta av mig skorna, bre ut mig och titta på HSM3! <3 Zac Efron! <3

Tjingeling!! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar