tisdag, februari 10, 2009

Första skoldagen.

Första skoldagen. Gick upp 6.30 idag och åt frukost kl 7, rostat bröd med någon konstig sylt och ananas! :D Bussen gick 7.30. Väldigt gropig väg, ganska jobbigt.

Framme vid skolhuset så gick vi omkring och tittade. Härlig strand med varmt vatten. Fina snäckor. Mysiga hängmattor. Dock inte så mysigt gräs, imorgon tar jag med handduk att ligga på.

Efter att ha slappat ett tag så gjorde vi det diagnostiska testet. Det kändes bra. :) Därefter fick vi slappa igen, och sen åt vi lunch. Jättegott! Bönor, ris, grönsaker, någon typ av kött (vill kanske inte veta vad det var, men gott var det) och bananchips. :D Mums.

Därefter ännu mera slappa. Sen tog vi bussen tillbaka till Leon, och gjorde en rundtur. Vi fick se två hotell som vi kunde vara på och plugga, en av dem hade pool, och så fick vi se biblioteket. Det är klädkod som gäller där, långbyxor och inte visa axlarna. Alla vi var ju strandklädda, så det var en anledning till att vi blev utstirrade. Dessutom störde vi de andra som var där och jobbade.. Men men.. :P

Sen tillbaka till Colibri. Jag bytte om (var ju svettig) och så har jag videochattat med mamma. Och nu sitter jag här och skriver. Jag ska surfa lite, och sedan gå ut och äta någonstans. :)

Kram kram!

(Alla fotografier lägger jag upp på Facebook)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar