fredag, februari 06, 2009

Sista kvällen!!

Jag har packat klart! :D Det är bara några småsaker kvar som jag packar ner imorgon bitti (eller snarare sen natt...). Jag har ätit en fantastiskt god middag med familjen och nu ser vi på tv. :) Vi går och lägger oss klockan 9.00, eftersom planet går 6.20 så måste man vara där en timme innan, så vi ska vara på Arlanda 5.15, och det tar en halvtimme att åka dit, så vi åker 4.45, och därmed ska vi vakna klockan 4.00! Det är tidigt det... :/

Nästa gång jag bloggar blir nog efter att jag fått sova i Casa Colibri, så nångång på lördag kväll.

Tänk på mig när jag flyger!
Tjingeling!! ;D

1 kommentar:

  1. Hej gumman - hoppas allt gick bra med den långa resan och att du har sovit ett tag. Nu har vi varit på barndop hos Allan och Axel är ute och åker go-cart med Lasse. Det har regnat mest hela dagen, det är ishalka blandat med slaps och sen kommer det frysa på till natten :-( Mamma fryser...

    Hoppas det fixar sig med din Internet-uppkoppling snart. Kram från MoP

    SvaraRadera