söndag, februari 08, 2009

Sent... framme!

Sitter på mitt rum och försöker ansluta till internet. Det går inte! Har en nyckel, och har provat den på alla vis, men det går inte. Det ramlade ner en myra på mig genom det öppna fönstret över sängen, så nu känns det som om det kryper på hela kroppen. Adaptern funkar iallafall, den fick jag inte till först. Känns lite jobbigt att inte kunna kontakta omvärlden. Har smsat mamma, men det är för dyrt för att göra det hela tiden.

På flyget. Jag tittade på HSM3, sen såg jag den igen och snabbspolade till mina favoritsånger. Sen spelade jag bejeweled. Vid det laget började jag bli dödstrött. Jag la mig och blundade en stund.
Sen av planet, genom en långsam procedur, och hämta väskorna som dök upp genast och efter varandra. Hittade "Kulturstudier" skylten och killarna som höll i dem. En av dem var svensk. Skönt. Han kollade i sin lista och prickade av alla som kommit.
Vi väntade på ett försenat flyg, sen tog vi bussen till Leon. 2 timmar. Först pratade jag med en trevlig tjej, sen somnade jag ett tag. Sen hoppade jag av här på Casa Colibri och fick mitt rum. Har börjat packa ur och försökt få internet. :/ Pratade med killen (på spanska) som tar hand om det här stället, och han skulle ringa en tekniker imorgon som kunde hjälpa mig, men förmodligen kommer han inte förrän på måndag.

Jag borde packa upp lite till och sedan gå och lägga mig. Så nu stänger jag av datorn. Kram!

Det kom ett gäng norska tjejer som hade varit ute och festat. Vi pratade lite, och så frågade jag om de hade internet. En av dem hade det, och hon försökte hjälpa mig, men vi fick inte till det. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar