söndag, februari 22, 2009

Party in Granada

Godmorgon. Har sovit i tre timmar. Det är snart dags att áka hem frán Granada.

Vi var uppe till klockan 4 pá natten, och jag hade jättekul. :D Jag satsade pá att bli full, sá jag drack ganska snabbt, och efter 4-5 drinkar sá slog effekten in. Allting svajjade och det var lite svárt att fokusera och lyssna pá folk. :P Men var inte oroliga, jag försöker alltid vara försiktig, och de andra var inte lika fulla, sá de lovade att ta hand om mig om det skulle behövas. :)

Vi var först pá restaurang, sen Irish pub, där vi mötte ett gäng trevliga killar. De hängde med oss vidare till nattklubben. Jag vet bara vad en av killarna heter, Peter, och han var frán Irland. De andra var frán olika, Kanada, Australien och USA. Well well, vi snackade en del iallafall. Det var en annan kille pá nattklubben ocksá, en till Peter, som hade varit med pá bátturen. Jag var lite förtjust i báda Peter's, och han frán báten var frán California, och vi dansade senare pá kvällen. :D Men det blev inget mer än sá. Lika bra det... :) Jag fick hans email.

Och sá träffade jag en trevlig tjej pá den sunkiga toaletten, som var Nicaraguansk men som bor i USA. Vi pratade mycket (tänk sá enkelt det är att prata med folk när man är full!) och hon skrev upp sitt namn sá att jag kan hitta henne pá facebook. :)

Nu máste jag avsluta, för vi ska ta en tidig buss hem till Leon. Skriver mer hemma! :) Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar