fredag, februari 27, 2009

Reaggeparty!

Igår kväll var det reaggeparty. Jag sovit ut för att kunna vara uppe längre, en halvtimme i hängmattan på stranden, en halvtimme på bussen, och två timmar hemma i sängen. :) Jag är lite halvsjuk, så det var nog bra att sova lite.

Så på kvällen var det reaggeparty. Konserten skulle börja klockan 8, så därför började den klockan 9, såklart. Filip Monteban var det som sjöng, jag vet inte om ni känner till honom, det gjorde inte jag iallafall. Det var kul. :)

Jag drack bara en mojito, annars var det vatten. Jag köpte en stor flaska och gick runt och såg till att mina kompisar (som var rätt så fulla) fick i sig lite vatten. Annars satt jag mest och spanade in en kille som jag aldrig vågade prata med. :/ Just det, vi spelade biljard också!

När vi blev utslängda vid 12, halv 1, så gick vi vidare till Oxygen. Det är ett diskotek. Jag drack en smirnoff, men jag var inte så sugen på att dansa, så jag hade inte så där jättekul där. Vid 2-tiden tog jag och två kompisar en taxi hem, och vid halv 3 gick jag och la mig.

Idag är en ny dag, och det ska vara Beachparty! Den börjar klockan 12 på dagen, det kommer grillas kött, spelas volleyboll och badas. Jag ska ta med mig lite läxor, har en massa att göra. :P

Det ska bli kul! :D

Tjoflöjt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar